تاثیرات منفی مشتری از دست رفته
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

تاثیرات منفی مشتری از دست رفته

تاثیرات منفی مشتری از دست رفته چیست؟

تاثیرات منفی مشتری از دست رفته ( Churn ) بر روی ارزش طول مشتری است و رشد یک کسب و کار را بسیار کند و سخت می کند . برای همین هم یکی از عوامل بسیار مهمی که تمامی کارآفرینان باید به آنها توجه کنند مشتری از دست رفته است .

دراین ویدئوی آموزشی تاثیرات منفی مشتری از دست رفته و راهکارهای جلوگیری از ذکر میشود .

۱.۵/۵ - (۴ امتیاز)

امتیاز

1.5/5 – (4 امتیاز)

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید: 09123009931

برای هماهنگی به شماره واتس اپ ذیل پیام دهید 09123009931