تست کردن و بهینه سازی دو عنصر اساسی رشد
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

تست کردن و بهینه سازی دو عنصر اساسی رشد

رشد کسب و کار

در این ویدئو آموزشی خواهید دید:

در این ویدئو میخوام درباره جمله معروف یادگیری رشد کردنه از منظر رشد کسب و کار باهاتون صحبت کنم.

بدون شک فرهنگ تست کردن و بهینه سازی عنصر محوری رشد در اندازه های معناداره. علتشم اینه که رشد اغلب یه بازی با بازدهی نزولیه. این یعنی چی؟

یعنی اینکه تاکتیکها و چنلهایی که دیروز کار کردند احتمالا امروز کار نمی کنند و بازدهیشون حتی فردا کمترم میشه. بدتر از همه اینکه به سختی تکرارپذیرن. یعنی تاکتیکهایی که برای جذب مشتری یه شرکت تکنولوژی مالی بکار میره و یا روشهایی که برای افزایش تعداد کاربر فعال یه اپ آموزشی استفاده میشه، نمی تونن بطور قطعی بدرد یه صنعت دیگه بخورن.

این یعنی برای جلو افتادن از بقیه راه دیگه ای وجود نداره جز اینکه مدام در حال تست کردن باشین. هر تجربه رشد فارغ از نتیجه اش، فرصت خوبیه برای یادگیری در مورد کسب و کارتون و کاربرانتون و در نتیجه رشد بیشتر. اگه نتایج تستهاتون خیلی خوبه یعنی اینکه شما یه تاثیر معنادار رو پیدا کردین و حالا وقت بهینه سازیشه. اگه تغییر کوچیکی دیدین، باید از خودتون بپرسین که چنین نتیجه ای به تلاشش می ارزید؟

……… ویدئو رو مشاهده کنید………..

۱/۵ - (۵ امتیاز)

امتیاز

1/5 – (5 امتیاز)

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید: 09123009931

برای هماهنگی به شماره واتس اپ ذیل پیام دهید 09123009931