قیمت گذاری محصول و استراتژی های آن
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email

قیمت گذاری محصول و استراتژی های آن

قیمت گذاری محصول

سلام من علی رودگر هستم و با یه ویدئو آموزشی کوتاه دیگه درباره اهمیت قیمت گذاری محصول در خدمت شما هستم.

احتمالا خیلیاتون کتابها و مقالات علمی زیادی در مورد قیمت گذاری خوندین و گاها جذب مدلهای خیلی پیچیده قیمت گذاری شدین. اما یه چیز در مورد قیمت گذاری هست که باید بدونین و اونم اینه که هر کاری کنین، مدلتون اشتباه در میاد.

قیمت گذاری یه هدف در حال حرکته، و اگه کسب و کارتون در حال رشد باشه قطعا چند باری تو زدن این هدف اشتباه می کنین. نمونه هاش زیاده مثلا وقتیکه قیمتا رو پایین میذارین برای جذب مشتری اما یا فراموش میشه بالا ببرینش یا دیگه نمیتونین بالا ببرینش و یا یه ویژگی رو زمان زیادی مجانی نگه داشتین در حالیکه معلوم بوده مشتری حاضر بوده براش پول هم بده.

مورد دومی که باید در مورد قیمت گذاری بدونین اینه که مدام باید روش سعی و خطا کنین. وقتی محصولتون رو بهتر میکنین، ارزش بیشتری رو به مشتریاتون میدین و در نتیجه هزینه های پشتیبانی و رشدتون بالا میره و خب لازمه که قیمتهاتونو عوض کنین. در واقع شما همیشه باید برای تغییر قیمت برنامه داشته باشید چونکه بازار هدف، انتظارات مشتریا و کیفیت محصولتون مدام در حال تغییره. حالا بماند که اقتصاد ما هم لحظه ای در حال تغییره.

قیمت گذاری جنگ مداومیه مابین اثربخشی و ساده سازی. به هر سمتی بیشتر کشیده بشید، یا مشتری و یا درآمدتونو از دست میدین. البته شما مرز کشیده شدنو تا زمانیکه بهش برخورد نکنین نمیفهمید برای همینم باید برای تغییرات برنامه داشته باشید تا یهو غافلگیر نشید.

امیدوارم این ویدئو آموزشی قیمت گذاری محصول  هم برای کسب و کارهای آنلاین و آفلاین مفید واقع بشه در صورتی که سوالی دارید میتونید پرسشتونو هم در این مقاله و هم ازطریق شبکه های ارتباطی بپرسید

تا یه ویدئوی کوتاه دیگه مراقب خودتون باشین.

 

 

 

۱/۵ - (۵ امتیاز)

امتیاز

1/5 – (5 امتیاز)

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید: 09123009931

برای هماهنگی به شماره واتس اپ ذیل پیام دهید 09123009931